Konkurenční výhoda se musí umět prezentovat

Posted by

Je to přesně tak. Uvedeme Vám jeden obyčejný příklad. Můžete po delší době vymyslet naprosto dokonalý stroj, který ještě nikdo jiný nevymyslel. Bude to doopravdy špičkový unikát. Pokud však budete sedět ve Vaší dílně a neustále se Vašim výtvorem kochat, tak z Vás nikdy úspěšný podnikatel nebude. Budete muset investovat do propagace a marketingu, aby všichni věděli, že jste vyrobil něco, co nesmí chybět v žádné domácnosti. Nebude to jednoduché, ale při troše štěstí Vás úspěch nemine.

Průměrná firma nebude nikdy na špici

Musíte chtít být nejlepší, jestli chcete lámat rekordy. konkurenční výhoda by Vám úspěch mohla zařídit. Musíte ji však lidem doopravdy nabídnout. Jestli máte originální produkt, tak je to skvělé. Možná v hlavě nosíte skvělý nápad, který ještě nikdo jiný nevymyslel. V takových situacích je úspěch poměrně snadný. Na trhu však chtějí uspět i firmy, které nabízí zcela obyčejné výrobky a služby. I ty se však mohou od ostatních výrazným způsobem odlišit. Zkuste si najít mezeru na trhu a zaplňte ji.

300x250-labyrint-na-penize.jpg
Konkurenční výhoda se musí umět prezentovat
Ohodnoťte příspěvek